Wat een toffe bende zijn wij!!!!!

Wat een toffe bende zijn wij!!!!!
Wat een toffe bende zijn wij!!!!!

zaterdag 19 april 2014

WELKOM

Zijn jullie klaar voor een nieuwe start?
Juf Nele en ik wel!!!!!

Hier en daar zal er nog wel wat veranderd worden:
- We wachten nog op 2 grote kasten.
- Er komt nog een bureaukastje voor juf Nele en voor mij.
- Ik hang in de loop van de komende week de gordijntjes terug voor onze kast.
- ...
Maar zoals het er nu uitziet ben ik echt al best tevreden van al onze inzet tijdens de voorbije paasvakantie.
Wat denken jullie ervan???




9 opmerkingen:

  1. De klas is al super mooi !!!
    Ik kijk al uit naar dinsdag...

    Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey juf Ingrid,
    wat een mooie klas heb jij er van gemaakt. Dat frisse lentegroen zal jou en je leerlingen bij de pinken houden om hun lagere schooltijd mooi af te sluiten.
    Wat een bergen werk (én dozen) heb jij verzet deze vakantie.
    Geniet nog van het paasweekend en dan vliegen we er terug in.
    Groetjes,
    juviris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al die steuntjes doen zo'n deugd.
      Dank je wel, juviris!

      Verwijderen
  3. Het is echt mooi geworden..en het bord is er ook
    Geweldig

    Hajar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En het bord werkte deze namiddag zoals het hoort!
      Tot morgen, meisje.

      Verwijderen
  4. Het is suuuuper mooi!!!!
    Heb je eigenlijk nog wel vakantie gehad, zoveel werk op 2 weken tijd...
    Ik kijk er al naar uit om les te krijgen in ons nieuwe klaske!

    Tot morgen, Jana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Jana, ja toch heb ik wat van de vakantie kunnen genieten. Uiteraard zag ze er helemaal anders uit dan dat ik gehoopt had. Maar zo zie je maar: eind goed, al goed.
      Bedankt voor jouw berichtje.

      Verwijderen
    2. graag gedaan
      jana

      Verwijderen