- Hoe ziet de wekelijkse verdeling van de vaste uren erui?
- Welke keuzevakken?
- Wat tijdens de middagpauze?
Wij vonden het echt wel tof: een eigen zwembad, een sporthal, schaken, film kijken, schoolorkest, toneelgezelschap, ...
We proefden van een uurtje 'klassieke studiën (Latijn), een lesuur wiskunde (machten), een drankje en een wafel en uiteindelijk een half uurtje 'techniek'.
Tijdens de les Latijn ontdekten we dat we door onze kennis van het Frans en Nederlands al heel wat Latijnse woordjes herkenden.
Tijdens de les wiskunde leerden we wat 'machten' zijn! Wel leuk om te weten te komen dat hij die het schaakbord ontworpen had, als beloning 'graantjes' wou. (Als je het verhaal wil weten, spring je maar eens binnen in ons BV.)
Tijdens het lesje techniek knutselden we een balpenhoudertje met een tennisbal.
Karim voelde aan de lijve dat een snijmesje geen speelgoed is!
Juf Kate 'straalt'! |