Wat een toffe bende zijn wij!!!!!

Wat een toffe bende zijn wij!!!!!
Wat een toffe bende zijn wij!!!!!

donderdag 20 maart 2014

OPROEP!!!


Wij, alle kinderen van de 5de en 6de klas, 
( ook een beetje juf Ingrid en juf Nele )
houden van recycleren:

Je oude tuinmeubelen zullen stralen op onze nieuwe speelplaats!

Als je grote stevige dozen hebt, die je kan missen, mag je die meebrengen naar de klas.
Zo kunnen juf Ingrid en juf Nele de verhuis al wat voorbereiden.

Alvast bedankt voor die grote hulp.

7 opmerkingen:

  1. ik zal eens kijken!!!! ! !!
    Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het heel erg dat we moeten verhuisen

    sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er een paar... ik breng ze zeker mee
    Hajar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohn juf Ingrid toch.
    Al 16 jaar in een klasje .
    Waar je wist welke kant dat je op moest.
    En nu helemaal eind van de wereld verlaat je 2de huis .
    Treur treur :'( .
    Maar je zult het wel wennen hoor .
    Maak er maar een gezellige boeltje van .
    Het komt wel goed .
    IK duim alvast voor u .
    Groetjes
    Sandipa
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. spijtig dat we naar het wijkhuis moeten verhuizen
    we maken er daar zeker het beste van !!!

    Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al jaren lang zat u tussen die 4 muren
    De plaats waar wij konden lachen en lol maken
    De plaats waar wij onze laatste jaar afmaakten
    De klas waar wij als "kleine volwassene"werden behandeld
    tenslotte
    De klas waar wij afscheid van namen,
    Komt het nu aan het einde???(snif,snif ):(
    Geen spraaken van!!!
    De drie laatste maanden zullen de sympatieke leerlingen van u
    het beste van maken!!
    En de groepssfeer niet laten vallen!!
    Wat ik nu nog kan doen is jullie geluk wensen en hopen dat het leuk zal
    zijn in jullie splinter nieuwe klas !!<3<3<3
    Met jullie aan de top,
    is de sfeer tof!!;D
    HAVE A LOT OF FUNX0X0X0
    van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zal eens kijken
    als we er hebben breng ik er zeker mee!

    charlotte

    BeantwoordenVerwijderen