Wat een toffe bende zijn wij!!!!!

Wat een toffe bende zijn wij!!!!!
Wat een toffe bende zijn wij!!!!!

donderdag 19 september 2013

Donderdag, 19 september (Geniet maar mee van de 2 nieuwe foto's)

Vanmorgen speelden we het letterspel met douaniers en smokkelaars.
Om 10.30 arriveerde dan de tractor met het eten voor de herten, reeën en everzwijnen.
Dat was een toffe ervaring, hoor.




Na ons middagmaal stapten we naar de vijver waar Simon, onze monitor van 'fun adventure' ons opwachtte.
En wij dan samen op stap naar de pamperpaal: eerst even op de ladder naar boven, op het platformke rechtstaan, zwaaien naar het fototoestel, onze juf laten tellen tot 3 en 'JUMP'.
Mama's en papa's, niet te geloven maar we hebben het allemaal gedurfd!!!!!!!!!!!!!!
Onze juf is onvoorstelbaar fier op ons. (terecht, natuurlijk)










































Nadien was het de beurt aan het hoogteparcours! Jandorie, de secundaire school was nog bezig.
"Komaan, we gaan een activiteit 'teambuilding' doen", zei Simon.
We moesten zo snel mogelijk over een vrij hoge muur geraken.
Weer gelukt, in iets meer dan 3 min.




Dan uiteindelijk toch het hoogteparcours.
(De uitleg zullen we thuis zelf wel doen.)
Het was 'bangelijk'.

Na het avondeten, snel douchen, kamers opruimen, koffers al deels klaarmaken en de laatste hand aan de voorbereidingen van ons 'free podium' leggen.
 









 








Wie hangt er daar zo geheimzinnig in de lucht?

Juf Nele, dank je wel voor deze 2 prachtfoto's!!!
 

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen iedereen,
    Bedankt voor de post: een leuk kaartje. Maak er nog een fijne laatste dag van.
    Prettige terugreis en tot vanavond!

    Inge, mama van Niels (vijfde klas)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de foto's te zien hebben jullie een prachtige week gehad, wij kijken al uit naar de "live" verhalen! Ook de grootouders vonden het trouwens leuk om via de blog jullie avonturen te volgen. Tot vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niemand gevallen?

    Groetjes Lindsey

    BeantwoordenVerwijderen